فکر کنم باکسی جور شده
مطمئنی با کسی نیست
آخه به همین سادگی میگه بعد تعطیلات بریم طلاق انگاری میخواد بره گردش
اگه مشکل جای خواب بود خودش میومد یا میگفت بیا مشکل ی چیژ دیگهس
مثلا وجود ی نفر دیگه مردا تا از یجایی گرم نشن از زندگی و زنشون سرد. نمیشن
شک نکن با کسیع
عزیزم مشاور خانواده برید
نزار زندگیت از بین بره تا جایی که میتونی بهش توجه کن محبت کن با هاش بحث نکن اون وقتی ببینه شما اینقدر دوسش داری مطمعن باش اونم رفتارش با تو خوب میشه نزار هیچ چیزی بینتون ناراحتی بوجود بیاره بهش بگو که زندگی با اونو دوست داری و نمیخوای زندگیت رو خراب کنی بگو دیگه حرف طلاق رو هیچ وقت نزن ناراحتم کردی
مشکل از شوهرته
الکی میگه ،ولش کن ،جوگرفتدش ،میخواد بگه مثلا من حوصله لوس بازی هارا ندارم
شاید افسردگی گرفته باهاش حرف بزن اینقدر بدم میاد تا یکی درد دل شوهرشو میکنهمیگه سرد شده فوری میگن خیانت و نفر سوم به جای راه حل درست حسابی دادن تو دل ادمو خالی میکنن نکنید مامانای عزیز
بنظرم اینجوری پیام داده ببینه واکنش تو چیه توهم دلت طلاق میخواد یا نه ...و اینکه اینجوری گفته تو بری اشتی کنی ..🫠
بنظرم تو کوتاه بیا و پیش قدم شو و یجوری رفتار کن که مثلاً پیامش رو ندیدی ...
الان یکم میوه بردار برو نزدیکش بشین خودتو سرگرم کن بعد کم کم سر حرف رو باز کن
چالشی ک منم دارم ...عزیزم اگر واقعا دوسش داری زبونت کوتاه کن بچه را پاس کن شده یک ساعت ولی رابطه را تو بخواه ...بگو بوس میخام ..بغل میخوام ...منو یادت رفت بچه من تنها نیست ...منم مثل توام خیلی زیاد انشالله خدا خودش هرچه خیره پیشبیاره
ن بابا ی چیزی تو دعوا گفته ولش کن چندروز دیگه یادش میره و دوباره اشتی میکنین بعدش باهاش صمیمی تر شو زندگی دوروزه بابا بکم سورو هیجان زندگیتو بیشتر کن ایشاالله درست میشه
اول اینکه حتما برید مشاوره
دوم این که با هم وقت نگذرونید طبیعیه حس ها از بین بره، ما هم وقتی پیش هم میخوابیدیم قبل خواب کلی حرف میزدیم و شوخی میکردیم، ولی الان نه
کلا با اومدن بچه خیلی چیزا عوض میشد
احساسات دوران آشنایی رو زنده کن
یه تغییری ایجاد کن تو زندگی و خونه
باید حس هاشو دوباره بیدار کنی
با دعوا حل نمیشه
باهاش صحبت کن بگو مشکلت چیه روراست باش حتی بگو اگه پای کس دیگه وسطه بگو ببین چی میگه.اینکه میگی چند ساعت از دعوا گذشته و الان پیام داده انگار چند ساعت داشته فکر میکرده درباره جدایی
حتما چک کن گوشیشو ببین با کسی نیس
اعصابش خورد بوده یه چیزی پرونده..نگاه من ب شوهرم اعتماد دارم زیاد ولی شغلش خیلی سنگینه..ایقد خسته و کوفته ست ک توان ندارع بیشتر وقتا برا رابطه.شاید همسرت خسته ست یا مشکلات اقتصادی سردش کرده تو رابطه...اگه این دوتاست بهش حق بده و نگران نباش
به نظرم خودت بیشتر بهش محبت کن اخلاقتو باهاش خوب کن به هیچ عنوان جای خوابتونو جدا نکنین تا مهر و محبت بیشتر شه
عجب، مگه طلاق الکیه اخه با یه بچه!!!
خب بچتو عادت بده خودش تنها بخوابه
یا شوهرتم بیاد کنار شما
وقتی اتاقا جداس رابطه ها سرد میشه و محبتا کم
فقط مشکلتون همینه یا بازم مشکلات دارید؟و اینکه مطمئنی با کسی نیست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.