۶ پاسخ

من نفس میکشم دنده هام تیر میکشه

من وقتی میخوام پاشم راه برم تنگی نفس شدید دارم

من شدم چون بیهوشم کردن
یه جور انگار نفس کم میارم الان بهتر شدم ولی تا پنج شیش روز اول خیلی بیشتر بود

روزهای اول خارش گلو و سرفه داری مال اثر داروی بیهوشیه

من ولی تا ۱۰ روزگی بود خیلی کم بود دیگ بعدش اوکی شدم من بیهوشم کردن عوارض بیهوشی بود

من وقتی میخوابم احساس نفس تنگی وخفگی میکنم یه شبایی نمیتونم بخوابم. یه موقع هایی وقتی آب میخورم نفسم بالا نمیاد .دایم هم سرفه میکنم

سوال های مرتبط

مامان عسلم مامان عسلم ۷ ماهگی
مامان :) 💚✨محمدهادی مامان :) 💚✨محمدهادی ۱۴ ماهگی