۶ پاسخ

بله
حتی اگر چهل و دو هفته هم زایمان کنی احتمال داره بچه بره دستگاه اصلا به هفته ربطی نداره به بچه ربط داره که حالش چطوره

بچت الان چندکیلوعه

من ۳۶ هفته و چهار روز بچم به دنیا اومد دستگاه نرفت

من شنیدم ۳۷ هفته دیگه جنین کامل میشه . یه هفته دیگه صبر کن

چرا انقدر زود اخه؟

اگه نارس باشه بله

سوال های مرتبط