بله
حتی اگر چهل و دو هفته هم زایمان کنی احتمال داره بچه بره دستگاه اصلا به هفته ربطی نداره به بچه ربط داره که حالش چطوره
بچت الان چندکیلوعه
من ۳۶ هفته و چهار روز بچم به دنیا اومد دستگاه نرفت
من شنیدم ۳۷ هفته دیگه جنین کامل میشه . یه هفته دیگه صبر کن
چرا انقدر زود اخه؟
اگه نارس باشه بله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.