خانوما شما بخیه هاتون کی خوب شد؟

۳ پاسخ

کدوم بیمارستان زایمان کردید

من طبیعی بودم با سه تا بخیه روز ۲۰ زایمانم بخیه‌ام افتاد دوتای دیگه شم بعد چند روز افتاد

کدوم بخیه؟

سوال های مرتبط

مامان زهرابانو مامان زهرابانو ۸ ماهگی
مامان دخترای گلم
💞 مامان دخترای گلم 💞 روزهای ابتدایی تولد