,خانوما شما بخیه هاتون کی افتاد؟؟

۲ پاسخ

هنوز که نیفتاده
دفعه قبل نزدیک ۴۰روزگی

کم کم خودش میوفته بستگی به بدنت داره که زود زخمت خوب میشه یا دیر برای من تا روز ۲۰ام افتاده یدونه داخلی چهلمین روز افتاد

سوال های مرتبط

مامان مامانِ امید🧸💙 مامان مامانِ امید🧸💙 ۳ ماهگی
مامان هانا🥹🩷 مامان هانا🥹🩷 ۲ ماهگی