سر خود اصلا هیچی استفاده نکن
من سرما خوردم استامینوفن ساده داد بهم و آموکسی سیلین ۵۰۰
برلی خلط و سوزش هم دونه به خیس دادم
خوده دونه رو نخوردم آبش رو دوشب شبی دو سه قاشق خوردم خوب خوب شدم
منم اینجوری بودم، دکترم گفت یه قاشق مرباخوری دیفین هیدرامین توی یه نصف لیوان آب، قرقره کنم هر 8 ساعت
رطوبت محیط هم زیاد بشه بهتره، دستگاه بخور بذارید تو اتاق
دیفن هدرامین قرقره کن چند دقیقه بریز بیرون روزی چندبار انجام بده خیلی بهتر میشی
آب نمک هم قرقره کن
قرص سرماخوردگی ساده و استامینفون ساده هم میتونی استفاده کنی
برو دکتر سرخود چیزی مصرف نکن به دکتربگوبارداری داروهای مجاز میده
دیفین هیدارمین قرقره کن، استامینوفن ساده و بدون کدئین هم میتونی بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.