۶ پاسخ

چرا هردوشو خوردی؟؟ یکیشو میخوردی کافی بود

بمن رفتم دکتر آزیتروسپت ۵۰۰داد من امروز نصف کردم چی میشه

عزیزم خوردی دیگه نخور من یکی خوردم تا یه هفته سینم شیرش کم شد بعدش پس کم کم خوب شد مایعجات زیاد بخور اگرم خیلی کم شده شیرت یع پودر افزایش شیر بخر البته من خودم خریدم

واقعا سرخود خوردی

چرک خشک کن سینرو خشک میکنه

باید ملی آب میخوردی باهاشون

سوال های مرتبط