تقریبا دو ماه چرک خشک کن خوردم چون بخیه ام عفونت شدید داشت کم شد.خیلی کم در حدی ک هیچی نمیومد..مجبوری شیر خشک کمکی میدام..ولی الان خوب شده باز البته قرص لاکتاول گرفتم و خوب شد خداروشکر
بده بچه مدام مک بزنه دوباره میاد. خودتم آبگوشت و مغزیجات و اینا بخور. بازم نشد شیرافزا بگیر از داروخونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.