۲ پاسخ

تقریبا دو ماه چرک خشک کن خوردم چون بخیه ام عفونت شدید داشت کم شد.خیلی کم در حدی ک هیچی نمیومد..مجبوری شیر خشک کمکی میدام..ولی الان خوب شده باز البته قرص لاکتاول گرفتم و خوب شد خداروشکر

بده بچه مدام مک بزنه دوباره میاد. خودتم آبگوشت و مغزیجات و اینا بخور. بازم نشد شیرافزا بگیر از داروخونه

سوال های مرتبط