۵ پاسخ

یه هفته زودتر یا دیرتر اشکال نداره.منم دقیقا سیکلم مثل توعه و اسفند یه هفته زودتر شدم.استرس و کار سنگین و اینا اثر میذاره

قرص جلوگیری میخوری

عکس خودته عزیزم

من‌روزه میگیرم زودتر میشم
قرار بود ۲۶ بشم ۲۲ شدم با درد شدید

منم اینجوری ام تازگی پریودم تموم شده دیشب دولاره شدم اصلا کم و زیاد میشه

سوال های مرتبط