واییی درد افتضاحیه😟
من ۳ماهه همینه وضعیتم😵💫قشنگ مردم تا الان🫠ببین شاید منیزیم بدنت کمه یا اهن بدنت کمه ، اگه مثه من همه چی اوکیه، دکترم گفت ک طبیعیه حتی ماهای بالاتر بدترم میشه ، برامن فقط با راه رفتن ساکت میشه ، تا شروع میشه یه ربعی راه میرم بعد میخوابم ، یا اینکه ب صورت ساطوری بزن رو پاهات ، یا با اب گرم ماساژ بده ، برامن تبدیل شده ب واریس😕
فقط باید زایمان کنی
بی قرار خییییلی بده 😭😭😭😭منم یه هفته اینجوری شدم
صبر و تحمل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.