۴ پاسخ

واییی درد افتضاحیه😟
من ۳ماهه همینه وضعیتم😵‍💫قشنگ مردم تا الان🫠ببین شاید منیزیم بدنت کمه یا اهن بدنت کمه ، اگه مثه من همه چی اوکیه، دکترم گفت ک طبیعیه حتی ماهای بالاتر بدترم میشه ، برامن فقط با راه رفتن ساکت میشه ، تا شروع میشه یه ربعی راه میرم بعد میخوابم ، یا اینکه ب صورت ساطوری بزن رو پاهات ، یا با اب گرم ماساژ بده ، برامن تبدیل شده ب واریس😕

فقط باید زایمان کنی

بی قرار خییییلی بده 😭😭😭😭منم یه هفته اینجوری شدم

صبر و تحمل

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین روزهای ابتدایی تولد