دختر بزرگم ۶ساله تشنج بدون تب داره که زیاد تکرار شد ودکتر گفت که صرع و ۲ساله که کنترل شده
مقاوم به درمان بود وکنترل نمیشد....حالا دختر کوچیکم که ۴سالشه دقیقا با علایم دختر بزرگم دچار خیرگی میشه یعنی به یه جایی چند ثانیه خیره میشع ...خیلی نگرانم چیکار کنم منتظرم تعطیلات تموم شه ببرمش نوار مغز
چطور خدا میتونه منو اینقدر بدبخت کنه یه مریض بسم نبود این یکی هم اضافه شد
صرع اگه منظورت همون تشنج هست آره حتی نوزاد چند روزه هم میتونه داشته باشه خود من وقتی به دنیا اومدم تو چند هفتگی موقع شیر خوردن اینجوری شدم و تا سالها باهام بود درمان هم داره اگه سریع اقدام کنید البته یه دکتر خوب و کاربلد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.