تو ک خوبه من همین آبان ماه زایمان کردم پدر شوهرم ۲۵۰ تومن پول گزاشت کنار آغوشی پسرم 😂😂😂منم روز مادر ۲۵۰ تومن تو پاکت کردم دادم به مادر شوهرم 😁😁
بگیر به چپت😮💨 فقط اعصاب خودت خرد میشه 🤣 آخرشم نمیفهمن بدت اومده بفهمنم به رو خودشون نمیارن پس الکی اعصاب خودت خرد نکن
خانواده شوهرمن هیچکدوم حتی زنگ نزدن تبریک بگن 🦦🦦
چه رسم جالبی منم عروس یزدیا شدم تو همه مناسبتا کم گذاشتن آخر مقصر منو میکردن بعد همون چوس مثغال که مثلا به من دادن پسرشون ازم گرفت پدرشوهرم گفت من دادم برای زندگیتون برای بچه خودم
بنده خدا کجای کاری منکه نه برای بچهداول نه بچه دوم حتی تبریکم نگفتن حتی خونشونم نرفتم وزنگم نزدن بعدم برای هرکدوم بچه پسری اگر پسر باشه پلاک وزنجیر میگرفتن برای دخترا النگو .ولی من چیزی ندیدم😂فقط پسر اولم بعد از۱۱ماه ۱۰۰تومن دادن بهش گفتن اینم کادو دنیا اومدنش پدرشوهرمم ۲۰تومن دادم اینو کجای دلم بزارم .تازه اینا رسم دارن برادرشوهرمم که ماشین خرید جلوش حیون سربریدن چه برسه به بچه هاشون
به نظر من کهم زنگ نزن و هم به روشون بیار کارشونو میدونی چرا چون همین بلا سر من اومده و با نگفتن من فکر کردن ک خیلی زرنگن
زنگ بزن ولی توام من بعد همینطوری جبران کن زنک نزنی هزارتا حرف پشتت در میارن
حتما زنگ بزن موضوعی نیست که بخوای براش قطع رابطه کنی و ارزش خودتو کم کنی
زنگ بزن ولی توام براشون تو مناسبتا کم کادو ببر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.