یوقتایی اینجوری میشن.بچه من یک روز کامل تکون نخورد.رفتم سونو تکون نخورد بعد دکتر تست بیوفیزیکال گرفت خودشو مثل ماهی بدون حرکت ول کرده بود بعد دکتر که دستگاه رو میذاشت نفسشو حبس میکرد هیچ تکون نمیخورد ریههاش.اما قلبش میزد..دکتر میگفت تنفس نداره..بخاطر همین دکتر منو ۳روز بیمارستان بستری کرد.بعد سه روز دوباره عین اول شد
خودم پرام ریخته بود چجوری جنین نفسشو حبس میکنه آخه😂
برای منم دقیقا
طبیعیه منم اینجوری ام
تا ۲۸هفته طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.