بچه ها من حواسم نبود دوسه بار پریدم مشکلی پیش نمیاد؟

۴ پاسخ

خداروشکر تکون‌میخوره پس نگرانی نداره ...منم‌دو سه بار دویدم والا گاهي یادم‌میره باردارم‌ولی خب باید مراقب بود

از رو آتیش پریدی مامان شیطون؟😍

خیلی باید مواظب باشی سعی کن رعایت کنی این ماهای آخر خیلی مهمه

منم تو این مدت چند بار پریدم و دوییدم ، نگران نباش ، بچه ای که سالم باشه خودش هیچیش نمیشه

سوال های مرتبط