۲ پاسخ

سلام من دکتر گفت بده بهش منم خریدم خدارو شکر خوب بود مزه اش .نیاز نیس تا پایان ۶ ماهگی صبر کنی .

از پایان ۶ ماهگی باید سرلاک بوی

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی💙 مامان امیرعلی💙 ۱۰ ماهگی
مامان شیرین عسل💛 مامان شیرین عسل💛 ۸ ماهگی
مامان میران مامان میران ۸ ماهگی