اینم ناهار ساحل خانوم حریره بادوم😍

تصویر
۶ پاسخ

مرسی مامانای گل

زیاد نخورد حالم گرفته شد چون دیروز واکسن زده بعدشم خوابش میومد

فدات آب گذاشتم رو شعله بجوشه خنک که شد سرلاک حریره چهار پنج قاشق چایخوری میریزم یکم رقیق شده زیاد آبکی نباشه خنک که شد میدم بخوره با موز و سیب هم میشه قاطیش کنید

نوش جانش

مشخص عالی شده نوش جانش میشه بگید چه طوری درست کردید

نوش جونش

سوال های مرتبط

مامان خان کوچولو 👑🫀 مامان خان کوچولو 👑🫀 ۱۵ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۰ ماهگی