۶ پاسخ

بیسکوییت اگر شکر داره زوده براش
و اینکه بیسکوییت ارزش غذایی ندارم فقط سیری میده ب بچه

این دومین باره دارم بیسکویت میدم اصلا نمیدم بهش خیلی کم شیرینه دوس دارع

بیسکوییت نده زوده

بیسکوییت فک کنم از ۹ ماهگی مجازه

مرسی عزیزم

نوش جونش

سوال های مرتبط

مامان ساحل مامان ساحل ۸ ماهگی
مامان ارغوان 👧🏻 مامان ارغوان 👧🏻 ۱۵ ماهگی