سیب پوست کندم سه قسمت مساوی بعد گذاشتم آب پز شه خنک ک شد با گوشت کوب دستی لهش کردم البته برقی هم داشتم دخترم بافت دارم میخوره عادتش دادم بعد یکم از آب سیب رو جوش بود دوقاشق آرد برنج ریختم داخلش رقیق ک شد برداشتم از رو شعله چون آبش جوش بود سریع ورداشتم
نوش جونشون
سوپ 😂
میشه بگی چطچر درست کردی
چجور درست کردی عزیزم
سیب زمینی و هویچ
نوش جونش
منم باید فرنی سیب درست کنم
فرنی عادی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.