۸ پاسخ

سیب پوست کندم سه قسمت مساوی بعد گذاشتم آب پز شه خنک ک شد با گوشت کوب دستی لهش کردم البته برقی هم داشتم دخترم بافت دارم میخوره عادتش دادم بعد یکم از آب سیب رو جوش بود دوقاشق آرد برنج ریختم داخلش رقیق ک شد برداشتم از رو شعله چون آبش جوش بود سریع ورداشتم

نوش جونشون

سوپ 😂

میشه بگی چطچر درست کردی

چجور درست کردی عزیزم

سیب زمینی و هویچ

نوش جونش
منم باید فرنی سیب درست کنم

فرنی عادی

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه ۹ ماهگی