۱۲ پاسخ

وای وای منم همینم
تا کی این اوضاع ادامه داره؟
واقعا ام دردش بده

وای چند روز پیشم منم ایطور شدم خیلی اذیت بودم صب بیدار شدم خوب شد

فک کنم باده
منم عضالاتم این قسمت بعضی وقتا باد میگیره اروم ماساژ بده

طبیعیه عزیزم، مخصوصا تو ماه هفت، وارد 8 که میشی کمتر این درد رو داری

منم سمت راستم اینطوره

برا منم اینطوریه وقتی به پهلو میخوابی یه چیز نرم بزار اونجا من خودم روسری رو گرد میکنم میزارم

واااااااااااااای منم اینجوری ام
گرمش میکنم آروم میشه سمت چپمه

من کلاس های بارداری میرفتم می‌گفت اگر این قسمت در. غیر قابل تحمل داشته باشه که با تغییر وضعیت خوب نشه ممکنه علائم فشار خون بالا باشه

منم همینجام خیلی درد میکرد جوری که نفس کشیدن برام سخت میشد
دکتر برام سونو نوشت انجام دادم همه چی خوب بود دکتر گفت به خاطر بارداریه

منم همینطورم هر موقع رو‌پهلو میخوابم ولی حالا که هفته ی بارداریم بالا رفته یه کم بهتر شدم

برای من پاهاش اونجاست فشار میده کاریش نمیشه کرد رفتی سونو بگو ببین کجاش اونجاست

وقتی خوابیدی ی چیزی بذار زیر شکمت مخصوصا این قسمت

سوال های مرتبط