۸ پاسخ

بچه اس دیگه عزیزم درست نیس بگی خل و چل.بیش فعالی تو خیلی از بچه ها هست.کاش اینارو مبدونستی مسافرت نمیرفتی

مگه از قبل نمیدونستی خواهر زادت اینجوریه ؟

عزیزم حرفاتون زشته یعنی چی به بچه مردم صفت میچسبونی ؟؟دلت میخواد یکی به بچه خودتون همچین حرفی بزنه؟؟ بچه هستن دیگه شما باید قبل از اینکه برین شرایط رو در نظر می گرفتید

چند سالشه؟
من باشم برمیگردم قید پولو میزنم

عزیزمم اصلن از طرز حرف زدنت خوشم نیومد چطور خاله ای هستی اونوقت من ابجیام نفسشون برا پسرم می‌ره یا خدا بعد از قدیم میگفتن خاله جای مامانه دارم شک میکنم😐😐😐😐

بچس یا باید نمیرفتی یا الانم ک میخای بدگردی باید از پولت بگذری
یا در غیر اون دو صورت تحمل کنی ولی بازیشون بدی تا اذیت نشه لچت

چقدر نسبت به بچه خواهرت بی ادبانه نوشتی، درست نیست بگی خل و چل

دوتایی شونو باید سرگرم کنی که باهم کاری نداشته باشن

سوال های مرتبط

مامان یاس مامان یاس ۳ سالگی
مامان وروجک 🥰🎀 مامان وروجک 🥰🎀 ۳ سالگی