فرزندپروری شیرخشک بارداری پوشک کودک

تصویر
۵ پاسخ

بگردم برا خودتو بچهات🥲🥲

ب نظرم بیخود از این فکرا نکن چه بسا مرد و زن عاشق بعد چند سال از هم متنفر شدن پس ممکن بود اگه باکس دیگه ازدواج میکردی حتی شرایط بدتر می‌شد همه مردا عیب دارن کسی بدون عیب نیست

عزیزم❤️❤️احساس میکنم ما خانوما واقعا نیاز نداشتیم ازدواج کنیم
آخه یه مرد سالم و بدون حرص دادن نباید باشه

همه همینیم خواهر ...فقط به خاطره بچمونه ک میسوزیم می‌سازیم بابای من پدر خوبیه ولی حمایتگر نیست چندوقت پیش تا مرز طلاق رفتیم بابام میگفت بشین سر خونه زندگیت وگرنه سکته میکنم منم من موندم چی بگم. دلم نمیخواد یه تارموش کم بشه مادرم ک فوت کرده خدای نکرده پدرمم طوریش بشه دیگه نمتونم زندگی کنم پس موندم ک بسوزم من

عزیزم،خیلی از زندگی های مردم در شرایط عادی هم دستخوش فراز و نشیبه،از یه مشاور کمک بگیر،اگه شوهرت نمیره،خودت تنها مشاوره بگیر،نشاوره انلاین بگیر،خودت تلاش کن ببین میتونی تغییرش بدی

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم ۳ سالگی
مامان سینا مامان سینا ۳ سالگی
مامان تامارا مامان تامارا ۳ سالگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۳ سالگی
مامان یاس مامان یاس ۳ سالگی
مامان یاس مامان یاس ۳ سالگی