۱۹ پاسخ

خيلي مباركه ببين ميتوني بادكنكاي اويزون رو نامرتب تر كني رو ريتم اومده پايين شبيه مثلث شده يكم

قشنگه اگه اون مبل و هم برداری یه میز بذاری روش کیک و کادو و اینا بذاری بهتر میشه

من برای تولد رها اینجوری زده بودم

تصویر

عااالیه💖🌸🌱💙

عالیه عزیزم دستت درد نکنه
فقط بادکنک های بالاییرو یکم نامنظم تر اویزون میکردی بنظرم بهترم میشد

عزبزم این بادکنک و عدد۳هزینه چند شد

یکم نخ بادکنارو بیشتر میگرفتی بهتر بود ولی الانم خوبه

عالی چه با سلیقه♥❤مبارکه

با چسب چسبوندی؟ باز نشد؟

عالی
مبارک باشه عزیزک

مبارک قشنگ

قشنگه یکم تغییرات بده
مامان پناه برات گفته

قشنگه مبارک باشه ببخشیدعزیزم‌بادکنک هلیومی یامعمولی

اخی مبارک

قشنگه،تولد گل پسرت مبارک

قشنگه گلم مبارکش باشه

قشنگ شد
همینجوری زدین با تم خاصی مد نظرتونه

خیلی خوبه 🫠

مبارکش باشه🌺🌺

سوال های مرتبط

مامان وروجک 🥰🎀 مامان وروجک 🥰🎀 ۳ سالگی
مامان سینا مامان سینا ۳ سالگی
مامان آقاحسین🧿♥ مامان آقاحسین🧿♥ ۳ سالگی