#فرزندپروری #شیر خشک

تصویر
۳ پاسخ

من ماکارونیمو اول بو میدم خیلی خوشمزه میشه بوشم خیلی خوب میشه

پیاز داغ +زردچوبه و فلفل سیاه
گوشت چرخ‌کرده یا سینه مرغ چرخ‌کرده رو اضافه میکنم و میذارم تفت بخوره و رنگش برگرده
بعد رب گوجه و نمک رو اضافه میکنم یه ته استکان آب می‌ریزم تا ادویه و رب ب خورد مواد بره زیرشو خاموش میکنم
توی آب ماکارونی هم بجای روغن زردچوبه میزنم چون نه می‌ذاره رشته ی ماکارونی بهم بچسبه و هم مواد ماکارونی بهتر قاطی میشه و جدا نمیشه از رشته ها
وقتی ام ک می‌خوام مواد رو لاب لایه ماکارونی بریزم یا کمی پودر دارچین یا آویشن پودر شده میزنم
عااالی میشه هر دوش

من ادویه زرچوبه و نمک فلفل سیاه و کاری با اویشن میزنم پودر سیر هم میزنم

سوال های مرتبط