۱۱ پاسخ

من ۴ میبندم

خانما چطوری متوجه میشید پوشک دیگه سایز بچه نیست؟

من آز ۴۰ روزه به بعذ ۳ میبندم

منم دو میبندم

ساق پا های بچه هاتون توی دوماه هنوز پرانتزیه؟

وزن بچه هاتون تو دو ماهگی چنده؟

دو میبندم

من چند روزه ۳ میبیندم
۱۰ ام ۳ ماهش میشه

بستگی به جثه بچه داره پسر من چهارماهشه هنوز سایز دو براش میگیرم

من از وسطای دوماه ۳ بستم الان ۳ کوچیک شده باید ۴ بزارم

من سه چهار روزه ۲ میبندم بهش البته دو هفته ای بود یک تقریبا سایزش نبود ولی ی بسته داشتم استفاده کردم ۲ ماه و۱۵روزشه

سوال های مرتبط