من ۴ میبندم
خانما چطوری متوجه میشید پوشک دیگه سایز بچه نیست؟
من آز ۴۰ روزه به بعذ ۳ میبندم
منم دو میبندم
ساق پا های بچه هاتون توی دوماه هنوز پرانتزیه؟
وزن بچه هاتون تو دو ماهگی چنده؟
دو میبندم
من چند روزه ۳ میبیندم
۱۰ ام ۳ ماهش میشه
بستگی به جثه بچه داره پسر من چهارماهشه هنوز سایز دو براش میگیرم
من از وسطای دوماه ۳ بستم الان ۳ کوچیک شده باید ۴ بزارم
من سه چهار روزه ۲ میبندم بهش البته دو هفته ای بود یک تقریبا سایزش نبود ولی ی بسته داشتم استفاده کردم ۲ ماه و۱۵روزشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.