۲ پاسخ

من از اواسط ۷ دادم
میگن اول مرغ
بعد عصاره قلم اگ الرژی نداشت بعد گوشت

میتونه بخوره مشکلی نداره ، تو سوپ میتونی درست کنی اگه انگشتی میخوره مثل کباب تابه ای میتونی درست کنی
با سیب زمینی پخته میتونی توپک درست کنی

سوال های مرتبط