خانوما دوتومن واستون ریختن
نی نی
بارداری

۴ پاسخ

واسه اونایی میریزن که از فروردین بدنیا بود یعنی از امروز به بعد

اگه کارت مادران رو میگی فقط به متولدین ۴۰۵ میدن من امروز پیگیر بودم

نه.

چجودی بفهمیم ریخته یانه

سوال های مرتبط