۵ پاسخ

دقیقاااا

واقعاا

۱۰دیقه و کمتراز ده دیقه بخوره یعنی کم خورده و سیر نشده ولی دیگه خابش برده باز یکساعت دیگه بلند میشه ولی اگه یک رب و بیشتر بخوره سیر میشه ۲ساعت تاحداکثر سه ساعت میخابه بچه ی من ک اینجوریه احتمالا بیشتر بچه ها هم اینجورین حالا این تایمم ک گفتم ربطی ب پرچرب بودن شیر نداره کلا یه تایم استاندارد داره و بهتره وقتی شروع ب شیر دادن میکنی ساعتو نگاه کنی ک دستت باشه

بیست دقیقه تایم نرمال شیر مادره

منم‌ همین حس رو دارم بعد انقد میذارم زیر سینم‌بمونه پشت سر هم بهش شیر میدم بیشتر مواقع شیر خودمو‌بالا میاره ولی شیر خشک‌رو نه چون مقدارشو‌میدونم‌چقدر میخوره

سوال های مرتبط