میگن برای مردا خوبه مخصوصا اسپرم کباب کنه بخوره
اره همسرم برای مشکل اسپرمیش میخوره
میگن برااسپرم پسرخوبه یه اشنایی همیشه میخوره
آخرم۳تادختراورده😂😂
به زور به شوهرم دادم
برا اسپرم حالت تهوع پسر زایی
اگه حوسکردی بخور مزاجیه یکیدوست داره یکی نداره
بمب پسرزایی هستش، مرد میخوره قوی میکنه
من خیلی تهوع و ضعف داشتم گفتن کباب کن بخور بهتر میشی اما نتونستم بخورم
نشنیدم واسه چیزی خوب باشه
یه بارم به زور و اصرار دیگران امتحان کردم مزشو دوست نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.