۹ پاسخ

میگن برای مردا خوبه مخصوصا اسپرم کباب کنه بخوره

اره همسرم برای مشکل اسپرمیش میخوره

میگن برااسپرم پسرخوبه یه اشنایی همیشه میخوره
آخرم۳تادختراورده😂😂

به زور به شوهرم دادم

برا اسپرم حالت تهوع پسر زایی

اگه حوس‌کردی بخور مزاجیه یکی‌دوست داره یکی نداره

بمب پسرزایی هستش، مرد میخوره قوی میکنه

من خیلی تهوع و ضعف داشتم گفتن کباب کن بخور بهتر میشی اما نتونستم بخورم

نشنیدم واسه چیزی خوب باشه
یه بارم به زور و اصرار دیگران امتحان کردم مزشو دوست نداشتم

سوال های مرتبط

مامان نفیسه مامان نفیسه هفته بیستم بارداری