نی نی دیگه خیلی تکون نمیخوره چیکار کنم یعنی

۳ پاسخ

طبیعیه

چن وقته
منم دیروز حرکت کم
بعد از نصف شب تاحالا ماشالله فعال
دیگ خسته ان جاشون نیس.اما خیلی کم برو زایشگاه ریسک نکن

ی چیز شیرین بخورید
به پهلوی چپ دراز بکشید
تو ۱ ساعت باید ۴تا حرکت رو حس کنید
اگر حس نکردید دوباره تکرار کنید
اگه نکون نخورد برید بیمارستان یه ان اس تی بدید

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان elvin ❤️ مامان elvin ❤️ ۱ ماهگی