حرکت های نی نی کم شده خیلی تکون نمیخوره چیکار کنم 🤐

۹ پاسخ

بچم شکمش خیلی دردمیکنه 4ماهشه توروخدا یه روشی چیزی بهم بگید

من نی نی خیلی شیطونی دارم هی داره لگد میزنه مطمنم ب دنیا بیاذ از دیوار راست میره باالا خخ

اگه تکونش کم‌شده حتما برو زایشگاه نوار قلب بگیره

اگه دهانه رحم باز بشه خودمون متوجه میشیم درد اینا دارم؟؟

غذا بخور یا یه چیز شیرین به پهلوی چپ بخواب. هر نیم ساعت سه تا تکون بخوره اوکیه

ی چی شیرین بخور ب چپ بخواب اگه تو ۲ ساعت ۱۰ تا حرکت داشت نرو زایشگاه ولی اگه نداشت برو حتما

میشه کمک کنید ایا ارضا شدن خطرناکه تو این ماه بارداری ببخشید

هفته ۳۳بارداریم ارضا شدن خطرناکه یا نه؟؟

ی چیز شیرین بخور
رب ساعت راه برو بعدش دراز بکش سمت چپ

سوال های مرتبط