مامان بعد از مثبت شدن بی بی چک باید چیکار کرد؟

۱۰ پاسخ

برید ازمایش های نوبت اول رو انجام بدید و بعدش هم حدود هفت هشت هفته سونوی تشکیل قلب

آزمایش بده بدو زیر نظر دکتر

بتا بده مطمعن بشی بعدم برو دکتر

یک جیغغغ جانانه،دو ساعت اشک و ابریزش بینی با لب خندون و پریدن در بغل همسر🥴😂❤️ازمایش بره برو زیر نظر یه دکتر کاربلد

من ازمایش ندادم ! مشتقیم ۸ هفته رفتم سونو هرچی استرس کمتر بارداری موفق تر

ذوق ذوق ذوق .بپر رو سر شوهرت😂😂😂😂😂🫢
یه آزمایش بتا بده که مطمئن بشی بعدشم برو پیش دکتر زنان

عزیزم ازمایش برو ایشالا مثبت شد بعد برو دکتر برات مکمل و سنو بنویسه

اگ اسید فولیک مصرف نمیکنی بخور حتما با ویتامین دی هزار

شکرخدا

دعا خخخ

سوال های مرتبط

مامان قو کوچولو🦢 مامان قو کوچولو🦢 هفته بیست‌ویکم بارداری