برید ازمایش های نوبت اول رو انجام بدید و بعدش هم حدود هفت هشت هفته سونوی تشکیل قلب
آزمایش بده بدو زیر نظر دکتر
بتا بده مطمعن بشی بعدم برو دکتر
یک جیغغغ جانانه،دو ساعت اشک و ابریزش بینی با لب خندون و پریدن در بغل همسر🥴😂❤️ازمایش بره برو زیر نظر یه دکتر کاربلد
من ازمایش ندادم ! مشتقیم ۸ هفته رفتم سونو هرچی استرس کمتر بارداری موفق تر
ذوق ذوق ذوق .بپر رو سر شوهرت😂😂😂😂😂🫢
یه آزمایش بتا بده که مطمئن بشی بعدشم برو پیش دکتر زنان
عزیزم ازمایش برو ایشالا مثبت شد بعد برو دکتر برات مکمل و سنو بنویسه
اگ اسید فولیک مصرف نمیکنی بخور حتما با ویتامین دی هزار
شکرخدا
دعا خخخ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.