۷ پاسخ

خواهر من فشارش بالا بود 35هفته سز کرد بچه هم دستگاه نرفت
الانم ماشاالله از دختر من دوسال کوچیکه ولی از لحاظ بدنی خیلی قوی تره

ولی برو انشالله هیچی نباشه

دختر من ۳۵.۶روز به دنیا اومد ۸روز بستری بود امپول بتا هم من نزده بودم۲روز زیر اکسیژن بود ۴یا پنج روزهم سرم انتی بیوتیک بهش وصل بود

حرکتاش مهمه عزیزم بروچک کنن خارش ربطی به زایمان نداره فوقش بهت دارومیده میایی خونه حرکت بچه خیلی مهمه وهفتت هم زیاده نترس بره دستگاه هم نهایت 3روزمیره اونم فقط محض احتیاط

برو بیمارستان شاید خطرناک باشه بچع ۳۶ هفته دستگاه نمیره اینم چند روز کم داری ایشالله چیزی نمیشه مراقب باش بندر عباسی🥲💔

عزیزم یه بچه می‌ره یه بچه نمیره تو استرس به خودت نگیر برو یه ان اس تی بده حرکاتش کم شده

برو بیمارستان
اگه دستگاه هم بره کم میمونه .

سوال های مرتبط