من ۳۵ هفته و دوروزم بود زایمان کردم. ۲۲ اسفند بود. بچم چند روز باید تو دستگاه باشه. کسی بوده زایمان زودرس داشته باشه. ؟؟؟
برای منم گاهی وقتا اینجوره
عزیزم فکنم طبیعی باشه چون بچه منم همینطوره
اکثرا شب تا صپ تکون نمیخوره اونم باکلی چیزشیرین خوردن یه دوتاحرکت میزنه
بیمارستان یه ان اس تی بده
برو دکتر حتما عزیزم ان اس تی میدی خیالت راحت میشه
برای خارش بدنت برو بیمارستان شاید انزیم کبدیت رفته یالا که میخاری
برو زایشگاه یه ان اس تی بده یدونم آزمایش آنزیم کبدی میگیرن ازت برای خارشت
نبض هم بزنه قبولع جز تکون هست. دیک نگرانی ندارع
خب دیگ تکون خورده ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.