اینا طبیعیه رو مماخ پسملم؟

تصویر
۲۳ پاسخ

اوی خداااااا چه جیگریهههه 🥰🥰

آقا بخورش بنظرم
ماشالله😍😍😍😍

ایییی خووودا ننهههه قوربونت بخورمت 🥺😍😍😍❤️💋

وااااای ننه لباشو🥲😂چقد کیوته ماشاالله🧿🧿🧿🧿

ای خوداااا

چقدر بانمکه 😍 خداااا

چقدر قندهههه ماشالله

خدااااا لباشووووو🥲😍

ماشاالله نمک داره عزیزم😍

اره طبیعیه یعنی ک بچه رسیده اس کامله

ماشاالله چ نازه
اسمش چی گذاشتی؟

الهییییی نمککک

خدااااااایاااااااااااااااااا چقددددد نااازهههه😭😭
ماشاالله

اخ نننننننه🥹😍

مماغشو بده بخولیم😍قربونش

عروسکهههه؟؟؟😍😍😍

ماشاالله خداحفظش کنه نازه ازچشم بد ذورباشه

الهیییییییییی

آره بابا میره کم کم رو صورتشونم ممکنه باشه
ماشالا چ نازه پسرت😚😍🥰

ووی خودا 😍

چه نازه

مبارکههه

آره😍

سوال های مرتبط

مامان مبین مامان مبین ۳ ماهگی
مامان آرمان🧸🤎 مامان آرمان🧸🤎 ۴ ماهگی