کسی بوده بعد از واکسن ۱۸ ماهگی بچش اسهال بگیره

۵ پاسخ

اره اسهال از عوارضه واکسنه

نه ولی طبیعیه از عوارض واکسنه

اره پسر منم اسهال شد

نمیدونم ولی ما پنج روز بعد از زدن واکسن اسهال گرفت

فک‌کنم طبیعیه هزار تا تاپیک خوندم همه اسهال شده بودن دخترمم همینطور

سوال های مرتبط

مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری