۳ پاسخ

من از اول هرچی واکسن زدم برای پسرم کلا یک مدت رفلاکسشو تشدید کرد

همه چیز از این واکسن بر میاد ، من که دهنم صاف شده هبچوقت بچه انقدر بیقرار نبوده تا حالا

ما امروز واکسن دخترمو زدیم،استفراغ که نه ولی موقع غذا خوردن انگار حالش بهم میخورد دیگه منم زیاد غذا ندادم،به خاطر درد و تب طبیعیه

سوال های مرتبط