فرزند پروری
کودک
ناهاراتون نوش جان

تصویر
۳ پاسخ

ما تازه صبحانه خوردیم😂😂😂😂

به به چه خوش رنگ و خوشمزه

نوش جان
چرا چیپس من خورد و له میشه
مثل این دونه دونه قشنگ در نمیاد 😅🤣

سوال های مرتبط

مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی
مامان حلما نمک مامان حلما نمک ۳ سالگی