من نداشتم بچم دختره چ ربطی دارههه😵💫😵💫😵💫
ربطی نداره
نه من خودم حالت تهو واستفراغ دارم رفیقمم داشت میل به شیرینی دارم اونم داشت بچه اون پسره بچه من دختره
اره من استفراغ یکبار داشتم تا الان بچم پسره
نه اصلن ویار شدید دارم و بچم پسره
من تا سه ماهگی جونم در اومد از تهوع و استفراغ بعدم الان با قرص رو پام جنسیتم پسره ربط نداره
ربطی نداره من بارداری دخترم نه حالت تهوع داشتم نه استفراغ
ن اصلا ربطی ندارع
ن ربطی نداره برا جفتشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.