۲ پاسخ

قرص فلوکونازول 150بگیر حالت کپسول
دو سی سی اب بریز ظرف کوچیک کپسول حل کن توش ولی یک سی سی بیشتر بهش نده
تا پنج روز حتما باید بدی روز سوم خوب خوب شده
فقط طبق همون دستور عمل کن

شاید باورت نشه پسر من ۴ ماهگی اینجوری شد کلی نستاتین دادم خورد به سر شیشه و پشنک میزدم هیچ فایده ای نداشت تا اینکه چند یا چند قطره گلا ریختم تو دهنش کاملا خوب شد و دیگ هم برنگشت

سوال های مرتبط