#پوشک
#شیرخشک
#بچه داری

تصویر
۶ پاسخ

خدا از بزرگی کمش نکنه
بعضیا همینطورین

خدا نگه دارش چه مادر بزرگ مهربونی 😍

عزیزمممم
چقدر خوب
خدا حفظشون کنه 😍😍
تولدتم مبارک سوگل عزیزم ♥️

تولدت مبارک🤍
مامان مادرشوهرتن یا مامان پدرشوهر؟

خدا از بزرگی کمشون نکنه🥹

اخیی چقدر خوبه حس خوبی به آدم دست میوه منم همین موضوع ولی به جاش خاله و شوهر خاله شوهرم سنشون بالاست بچه هم ندارن اصلا بچه دار نمیشدن خییلی من و دوست داره انقدر محبت میکنه بخدا انگار اون مادرشوهرمه عوض اینا ..

سوال های مرتبط

مامان کامیار مامان کامیار ۲ سالگی