۳ پاسخ

من سریالشو نمیبینم فقط گاهی میزنم جم میبینم دقیقا همینجوریه
فقط اخرشب میره سراغش بچه راحت رو تخت خوابیده ، اینم نازش میکنه و تمام

واییی من چندقسمت دیدمش چقدر خوشم اومد ازش
چه ساعت هایی میده من یهو شانسی میرم روش بعد نصفش رفته 😭😭😭

بعد تازه میترسه بچشم اجمل اینا بگیرن انگار خیلی پیش بچه ی بدبخته😂😂

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۳ سالگی