۵ پاسخ

منم همین بودم تا یکماهگی الان یکم بهترشدم

بخاطر زایمانه من اولاش هر شب به بچم نگاه میکردم زارر میزدم

سعی کن خودت سرگرم کنی شاد باشی نذار اصلا افسردگی بیاد طرفت خواهر

منم اینجور بودم رفته رفته الان تازه چند روزه بهترم من پسرم شیرمو نخورد افسردکی گرفتم هعی نگاش میکردم گریه میکردم

منم اونجوری بودم 🥲به مرور بهتر میشه

سوال های مرتبط