۱۴ پاسخ

همه اینجورین

ای جونم خدایی منم بچم انقد ناز باشه هی گریه میکنم از ذوق😍

میگن وقتی بچه گشنه باشه ایجوری میشه

اوخدااا لباشووو😍🥺

عزیزمممم خداحفظش کنه
به خاطر هورمونه دیگه
حتی دکترا میگن وقتی هم میخواهید شیر بدوشید پیش بچه باشید و نگاش کنید تا شیر بیاد

اخییشش خوداا چ نازه ماشالله بهش

عع چه جالب 😍😍

ای جانم خداروشکر این نعمته
فکر کنم خیلی خیلی دوسش داری

آخ جاااان

طبیعیه قشنگم مهر داری بهش

الهی بگردم جوجه رووووو ماشاالله خدا حفظش کنههه خدایا صدف کوچولوی من کی میخواد بیاد پسسسس🥹🥹🥹🥹

وای ماشاءالله چه نازه خدا حفظش کنه😍

منم همینجورم
میگن بچه سینه رو صدا میکنه.من وقتایی که تو اتاقم شبه بچه خوابه سینه رگ میکنه میام میبینم بچه بیداره

احتمالا بخاطر همون هورمون عشق یا اکسی توسین هست که اینجوری میشی 😍🥰

سوال های مرتبط