۶ پاسخ

منم همینطور بودم ولی شکر خدا از اون روزا گذشتم الان دیگه وقت نمیکنم گریه کنم 🥲😂💔

بخاطر هورمون هاست عزیزم
چون زایمان که می‌کنی استروژن و پروژسترون یهو کاهش شدید پیدا می‌کنه آدم احساس افسردگی و ناکافی بودن بهش دست میده به مرور درست میشه
برای همین مامان محمد نیکان دکتر بهش شیاف پروژسترون داده

فقط به خاطر بیخابی و اضطرابته اینطور شدی استرست کم بشه بهتر میشی

برای جلوگیری از افسردگی دکتر برای من شیاف پروژسترون نوشت

سلام عزیزم
منم همینطوری بودم تا چند وقت
هنوزم بعضی روزا هستم
حس میکنم بی ذوقم ، یا به اندازه بقیه خوب نیستم ، یا اینکه شاید نتونم از بچم درست مراقبت کنم .. فکر میکنم اوایل زایمان طبیعی باشه

عزیزم بعد از زایمان خیلیا حالت روحیشون بهم میریزه منم احساس میکنم یه حالت افسردگی گرفتم همش دلم میخواد گریه کنم

سوال های مرتبط