۸ پاسخ

من اینجور بودم همش گریه میکردم سر پسرم زردیش ۲۸ بود حس میکردم الانه از دستم بره همش گریه زنای توی بیمارستان میگفتن مارو هم افسرده کردی اینقدر گریه کردی کی بشه تو بری راحت بشیم الان همش تو فکر اسنم چرااااا؟؟!!!چرا اخه اینقدر خودمو بقیه رو اذیت کردم میدونم دست خودمون نیست افسردگی بعد زایمانه اما من که دیگه واسه دخترم از این کارا نمیکنم باتجربه شدم اجازه نمیدم افسردگی بیاد سمتم

خودت آب انار بخور همش
خیلی زیااااد تاثیر داره

نگران نباش عزیزم
منم بچه اولم 3 روز بستری شد یع رو هم تو خونه
اینفدر چالش های مختلف با بچه ویش میاد که دستگاه و زردی هیچی نیست
قطعا تو به مامان قوی هستی که از پسش بر میای

خودا عزیزدلممممم خیلی سخته برات میدونم اما زردی رو اکثر بچه ها دارن خودتو اذیت نکن مایعات زیاد بخور بچتو شیر بده 🌸

وای یاد روزای اول خودم افتادم چقد گریه کردم تا پسرموگذاشتم تو دستگاه
اصلا نمیتونستم ببینمش تو اون حال

درکت میکنم عزیزم بچه منم زردیش رو 16 بود بردم دکتر گفت برو دستگاه اجاره کن ببر خونه دو شب بزار تو دستگاه من سه شب گذاشتم خیلی خوب شد خداروشکر بیمارستانم بستری نکردم گفتم اذیت میکنن بچه رو

عزیزم توکل کن بخدا زیاد بالا نیست من بچم ۱۹ بود سه شب بستری شد تا ۱۱ شد مرخص کردن خوب میشه فداتشم زردی چیز خاصی نیست که بخاطرش گریه کنی اکثریچه ها زردی رو‌دارن

عزیزم دکتر بمنم برای پسرم گفت زردی خیلی بالا بای بره دستگاه . من بردم رگ زردی رو زدن اندازه یه قطره کوچولو از پشت گوشش خون اومد بعدم خداروشکر خوب شد زیر دستگاه هم نذاشتمش

سوال های مرتبط