پسر منمگریه میکرد دستشو میگرفتم ناز میکردم باهاش حرف میزدم اروممیشد
باهاش حرف بزن بهش بگو پیششی
بخدا میفهمه فقط زبون ندارهجوابت بده
بچه منم نمیموند گذاشتم تو آغوشیش حس امنیت داره براش
چون لختن طفلی ها خیلی دست و پا میزد
ولی اگه اغوشی نداری یه پتو نازک و لول کن گردش کن مث گارد درست کن
صدای سشوارم خوبه
اگه هم سسشه شیر میدی همون تو بهش بده درش نیار
عزیزم ببرش پیش متخصص.. ما دوبار دستگاه اوردیم از 11 اومد 8 دو روز بعد رفت رو 13 اینقدر ازش آزمایش گرفتن بچم دستاش کبود بود بخاطر همین دیگه نذاشتن ببرم پیش دکتر ولی خودم توی 15 روزگیش ک بردم بهداشت از همونجا تنهایی ماشین گرفتم رفتم پیش متخصص اطفال یه قرص داد ژله ای گف سوراخ کن هر 12 ساعت 2 قطره بده بهش با قطره نئوناستر باورت نمیشه توی 3 روز خوب شد حتی چشماش ک زرد بود سفید شد
برا گذاشتنش تو دستگاه عجله نکن تو استرس بگیری اون بدتر میکنه.پوشکشو عوض کن شیرشو بده قشنگ آرغشو بگیر یکم بذار بمونه تو بغلت پستونک بذار دهنش آروم بذارش زیر دستگاه دستتم بذار کنارش یا دستشو همون زیر بگیر و صدای سشواری چیزی براش بذار
تشک زیر بچه حتما پنبه ای باشه اگه پشم شیشه باشه بچه خیلی داغ میشه.
حجامت پشت گوش هم میتونین انجام بدین
ای جااانم بمیرم یاد پسرم که میوفتم تو دستگاه بود جیگرم میسوزه چرااا اخه باید زردی داشته باشن😢😣
اولشه
بعد عادت میکنه میمونه
بزار باشه ب گریه هاش توجه نکن زیا
با عرق کاسنی هم دستو روشو بشور زردی مسیحا ۱۲ بود تو دو روز پنج شیش بار این کارو کردم خودمم خوردم شیر دادم امد پایین خداروشکر
دستگاه لامپش نسبت به زردی بچه ات قوی بخاطر اون داغ میشه نمیتونه بمونه زیرش منم بچه ام اینجوری بود عوض کنید دستگاهو راحت زیرش میخوابه
شیر بده بهش وقتی خوابید خوابش عمیق شد چشم بندش رو بزار اونو آروم بزار تو دستگاه
صدای سشوار بزار براش
و اینکه دما سنج بزار داخل دستگاه ببین دماش زیاد نباشه گرمش بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.