بخاطر دستگاهه و طبیعی...دختر منم زردی داشت دکتر گفت سه تا هشت ساعت دستگاه بزار طی سه شبانه روز اما مداوم و پشت سر هم نزارم چون بیحال میشه ...هر یک الی دو ساعت بیارش بیرون ...البته به درجه زردی بستگی داره
شیر بده زود زود تا اب بدنش کمنشه
اره عزیزم طبیعیه منم بچم زردی داشت همش بی حال بود همش انگار خسته و خواب الو هس انشاالله هرچی زودتر خوب بشه
من ۲سی سی آب جوشیده ولرم میدادم هر بار میاوردم بیرون از دستگاه دکتر گفت البته
ولی خب همشو نمیخورد چون معدشون هنوز خیلی کوچیکه
اره چون آب بدنش کم میشه
اره طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.