۵ پاسخ

من همه رو تیکه ای گرفتم تا سایز۲ عالی بخر هر چند گرون اصلا لباس ارزون قیمت بی کیفیت نخر پوست بچه اون اوایل خیلی حساسه

من کلا تیکه ای گرفتم
بلوز شلوار
و رکابی و آستین کوتاه ست کردم باهاشون
جعبه ای اصلا نگرفتم چون هم یسریا تیکه های بیخود دارن هم اکثرا شلواراشون به سایزی که میگن نمیخوره
سایز صفر ۲ تا گرفتم
سایز ۱ ۳ تا
بیشتر ۲ و ۳ گرفتم حدودا ۵ تا ۶ تا
دیگه شوینده هاشو میتونی بگیری
لوازم حمام میتونی بگیری مثل وان و سطل در دار و حوله و لیف
کوله بگیر یا ساک واسه وسایلش
ست خواب بیگر واسش
بالشت و پتو و ابن چیزا
سعی کن از نزدیک ببینی کلا وسایلو چون هم جنسشون باید نخ پنبه باشه
هم قواره هر برندی متفاوته

فقط سوالت درمورد لباس؟
اگر اینه که هم چند تیکه خوبه هم سرهمی جنس نخ پنبه خوب بگیر چون بدنشون حساسه .معمولانم ست های بیمارستانی جنس خیلی بهتری دارن نخ پنبه ان و با کیفیت

ست بیمارستانی میگیرم یدونه
بقیه تیکه باز

تاسایز ۳ را جنس پنبه ای خوب بگیر
هم تیکه ای هم سر همی

سوال های مرتبط