سلام مامانا
اینم هفت سین ما 😍
#پوشک#شیرخشک

تصویر
۲ پاسخ

مبارکه عزیزم♥️
اگع میتونستی دور لیوان هات مروارید یا ربان بپیچی قشنگ تر هم‌ میشد

یا گل طبیعی بچسبونی

به گروهliana_kodak@ در روبیکا بپیوندید تا با هم:
تجربیات ارزشمندمان را به اشتراک بگذاریم.
چالش‌ها و شیرینی‌های مادر و کودک‌داری را با هم مرور کنیم.
از نکات آموزشی و سرگرمی برای دلبندانمان بهره‌مند شویم.
دوستی‌های جدید بسازیم و لحظات شادی را تجربه کنیم.
کلی آموزش های مفید و کاربردی قرار واستون بزارم عزیزانم😍

سوال های مرتبط