والا بخدا دختر منم همینه....با هیچ بچه ای نمیسازه همش بهونه و گریه سر بازی و اسباب بازی خیلی لجبازه،بخاطر همین هیچ جا نمیبرم آرامشم بیشتر تو خونه خودم والا
دخترمنم همینه دیگه حالم ازخودم و بیرون رفتن بهم میخوره
پسرمن سریع دوست میشه اما انقدر بهانه میگیره و گریه میکنه که بیزار میشم
پسر منم کافیه بهش بگی بالا چشمت ابروعه قهر میکنه گریه میکنه . ولی چند تا بچه تو فامیل داریم کتک میخورن صداشون در نمیاد
به نظرم مهد خوبه جنگ تموم شد مهدکودک ثبت نام ش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.