۵ پاسخ

والا بخدا دختر منم همینه....با هیچ بچه ای نمیسازه همش بهونه و گریه سر بازی و اسباب بازی خیلی لجبازه،بخاطر همین هیچ جا نمیبرم آرامشم بیشتر تو خونه خودم والا

دخترمنم همینه دیگه حالم ازخودم و بیرون رفتن بهم میخوره

پسرمن سریع دوست میشه اما انقدر بهانه میگیره و گریه میکنه که بیزار میشم

پسر منم کافیه بهش بگی بالا چشمت ابروعه قهر میکنه گریه میکنه . ولی چند تا بچه تو فامیل داریم کتک میخورن صداشون در نمیاد

به نظرم مهد خوبه جنگ تموم شد مهدکودک ثبت نام ش کن

سوال های مرتبط